بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی
بدون تردید در جهان امروز، اینترنت مهمترین بستر برای فعالیت های تبلیغاتی محسوب می شود. درواقع تنها بستری که می توانید به مخاطبان میلیونی از سراسر جهان دسترسی داشته باشید، این فضا خواهد بود. درواقع اینترنت مرزها را از بین برده و به همین خاطر یک گزینه بسیار عالی محسوب می شود. با این حال برای بهترین استفاده از فضای اینترنت، لازم است تا اطلاعات خوبی را داشته باشید. در این مقاله بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی را بررسی خواهیم کرد.
1-افسانه بازاریابی شبکه های اجتماعی (2020)
نویسنده: رابرت میلر
در این کتاب سه جلدی می توانید با انواع راهکارها برای موفقیت در تمامی شبکه های مطرح حال حاضر جهان، دست پیدا کرده و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که ما وارد یک دهه جدید شده ایم که بدون شک تغییراتی را به همراه خواهد داشت. به همین خاطر این کتاب تلاش کرده است تا در زمینه پیش بینی وضعیت در آینده و نحوه آماده شدن برای هر یک از آنها نیز اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. نکته جالب دیگر این است که در این کتاب به اینفلوئنسرها نیز توجه ویژه ای شده است. به همین خاطر می توانید از آن به عنوان راهنمای عملی تبدیل شدن به پادشاهان شبکه های اجتماعی نیز استفاده نمایید.
2-راهنمای تبلیغات گوگل (2019)
نویسنده: جیسون مک دونالد
گوگل به عنوان محبوب ترین مرورگر جهان، با کاربران روزانه چند صد میلیونی همراه است. همین امر باعث خواهد شد تا استفاده از بخش تبلیغاتی آن، با شانس موفقیت بسیار بالایی همراه باشد. با این حال برای استفاده مناسب از آن لازم است تا اطلاعات خود را نسبت به بخش، ترفندها و مواردی که شانس دیده شدن تبلیغ شما را افزایش می دهد، افزایش دهید. در کنار این موضوع کتاب فوق، به بررسی دلایل موفقیت چند مورد منتخب تبلیغ های نمایش داده شده در AdWords، پرداخته است.
3-اصول تبلیغات در فیس بوک (2018)
نویسنده: مایکل ایزاناکا
فیس بوک به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی حال حاضر جهان، بیش از 1.8 میلیارد کاربر ماهانه دارد. این امر باعث خواهد شد تا این مکان نیز بستر فوق العاده جذابی برای تبلیغات باشد. خوشبختانه مدیران شبکه نیز به بخش تبلیغاتی توجه ویژه ای را داشته اند، با این حال این کتاب تنها به بررسی اقدامات و روش های تبلیغاتی نپرداخته و الگویی را معرفی می کند که براساس آن تنها در یک ماه می توانید فروش خود را چند برابر نمایید.
4- هشت اصل تبلیغات در شبکه های اجتماعی (2019)
نویسنده: متئو بارتنیک
همانطور که از نام این کتاب مشخص است، شما با هشت اصلی آشنا خواهید شد که باعث افزایش چشمگیر نتایج اقدامات تبلیغاتی شما در هر یک از شبکه های اجتماعی خواهد شد. درواقع این اصل ها، مواردی هستند که تا به امروز کمتر به آنها پرداخته شده و به همین خاطر با استقبال خوبی همراه بوده است. پس از مطالعه این کتاب، شما با شبکه های اجتماعی و مزیت های هر یک آشنا خواهید شد که بدون شک نام برخی از آنها را حتی نشنیده اید.
5-رازهای تبلیغات در اینستاگرام (2019)
نویسنده: رونالد رابرتس
این کتاب رویکرد بسیار جالبی دارد که در آن عوامل موفقیت، با تحلیل بهترین صفحه های فعال در این شبکه به دست آمده است. درواقع شما می توانید تعداد زیادی از صفحات را مشاهده کنید که توسط نویسنده این کتاب به خوبی تحلیل شده است. با این حال در کنار مزیت ها، معایب و کمبودها نیز مورد توجه قرار گرفته است که برای هر فردی می تواند الهام بخش باشد.
6-تبلیغات آنلاین محلی (2013)
نویسنده: کلودا ویتاسر
جامعه هدف بسیاری از برندها، افراد درون یک محله بوده و آنها ابدا نیازی به فعالیت در سطح جهانی ندارند. تحت این شرایط نوع فعالیت برای آنها کاملا متفاوت خواهد بود. در این راستا نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در تبلیغات محلی، توجه به ویژگی های افراد و خصوصیات منطقه بسیار مهم خواهد بود. این کتاب تلاش کرده است تا راهنمای جامعی برای برندهایی باشد که قصد تبلیغات آنلاین در سطح محلی را دارند.
7-راهنمای تبلیغ در آمازون (2019)
نویسنده: تیموتی سوارد
آمازون در حال حاضر بزرگ ترین فروشگاه آنلاین جهان محسوب می شود. به همین خاطر تبلیغ و عرضه میتواند به صورت همزمان انجام شود. با این حال شما باید تکنیک ها و نکاتی را رعایت نمایید تا شانس موفقیت شما بسیار بالا باشد. این کتاب به خوبی تمامی موارد موردنیاز را بررسی کرده است.
8-راهنمای تولید محتوای ویدئویی (2017)
نویسنده: برایان ماهونی
اگر بخواهیم یک سطح بالاتر از تبلیغات باشیم، بدون شک نیاز است که در زمینه تولید محتوا فعالیت نماییم. در این راستا بسیاری از افراد تصور می کنند که به استودیو و ابزارهای تخصصی و گران قیمت نیاز است که بدون شک امکان چنین امری برای همگان امکان پذیر نخواهد بود. با این حال مهمترین عامل موفقیت، خلاقیت بوده و این کتاب تلاش کرده است تا تمامی نکات تولید محتوای ویدئویی با کیفیت و جذاب در خانه را توضیح دهد. در کنار این مسئله، افرادی مثال زده شده است که بدون امکانات خاص، به خوبی موفق شدهاند تا در زمینه تولید محتوا، فعالیت داشته باشند. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که در حال حاضر، محتواهای ویدئویی در صدر علایق افراد قرار دارد.
9-تاثیر تبلیغات اینترنتی بر حوزه های مختلف کسب و کار (2019)
نویسنده: ترزا سمرادوا
در این کتاب شما با تاثیر هر یک از شبکه های اجتماعی بر روی کسب و کارهای مختلف با آمارهای متنوع، آشنا خواهید شد. این امر کمک می کند که بهترین گزینه را برای حوزه کاری خود انتخاب نمایید. همچنین این کتاب پیش بینی های جالبی در رابطه با آینده هر یک از شبکه ها کرده است که میتواند شما را برای آینده، کاملا آماده نماید.
10- پانزده سوال در رابطه با تبلیغات اینترنتی (2015)
نویسنده: ماسیمو موروزی
به نظر نویسنده این کتاب، تا زمانی که به 15 سوال پاسخ داده نشود، فعالیت افراد در اینترنت با نتیجه لازم همراه نخواهد بود. از جذابیت های دیگر این اثر، دلایلی است که برای اهمیت هر یک از سوالات، آورده می شود.
11-تبلیغات در جهان امروز (2019)
نویسنده: دیوید برایان
اگر بخواهیم تبلیغات عصر حال حاضر با گذشته را مقایسه نماییم، پیچیده تر شدن شاید بتواند عنوان مناسبی باشد. برای مثال شما در زمینه تبلیغات اینترنتی باید به مسائلی نظیر سئو، توجه داشته باشید. به همین خاطر ضروری است تا دانش خود را افزایش دهید که این کتاب تلاش کرده است تا الزامات فعالیت تبلیغاتی در جهان امروز را تشریح و آموزشهای لازم را ارائه دهد.
12-راز غلبه بر رقبا (2011)
نویسنده: آنتونی رینالدز
در این کتاب به خوبی این موضوع بیان می شود که اگر خواهان شکست رقبای خود هستید، لازم است تا از اینترنت برای تبلیغات خود استفاده نمایید. با این حال فعالیت صرفا کافی نبوده و کیفیت کار، معیار اصلی خواهد بود. در این راستا به هر میزان که با خلاقیت بیشتر، موارد نوآورانه تری را داشته باشید، شانس موفقیت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در این راستا انواع روش ها برای این هدف، بیان شده است.
13-راهنمای تبلیغات اینترنتی برای تازه کارها (2019)
نویسنده: چاندلر میلر، دونالد پریس
یکی از مشکلات رایج تازه کارها این است که به علت عدم تجربه و اطلاعات کافی، خود را درگیر اقداماتی می کنند که بهترین گزینه نبوده و این امر باعث می شود که زمان و بودجه زیادی را از دست بدهند. در این راستا نویسندگان این کتاب، به مانند یک راهنما و به صورت گام به گام تمامی اقداماتی که باید انجام دهید را تشریح کرده اند.
1-افسانه بازاریابی شبکه های اجتماعی (2020)
نویسنده: رابرت میلر
در این کتاب سه جلدی می توانید با انواع راهکارها برای موفقیت در تمامی شبکه های مطرح حال حاضر جهان، دست پیدا کرده و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که ما وارد یک دهه جدید شده ایم که بدون شک تغییراتی را به همراه خواهد داشت. به همین خاطر این کتاب تلاش کرده است تا در زمینه پیش بینی وضعیت در آینده و نحوه آماده شدن برای هر یک از آنها نیز اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. نکته جالب دیگر این است که در این کتاب به اینفلوئنسرها نیز توجه ویژه ای شده است. به همین خاطر می توانید از آن به عنوان راهنمای عملی تبدیل شدن به پادشاهان شبکه های اجتماعی نیز استفاده نمایید.
2-راهنمای تبلیغات گوگل (2019)
نویسنده: جیسون مک دونالد
گوگل به عنوان محبوب ترین مرورگر جهان، با کاربران روزانه چند صد میلیونی همراه است. همین امر باعث خواهد شد تا استفاده از بخش تبلیغاتی آن، با شانس موفقیت بسیار بالایی همراه باشد. با این حال برای استفاده مناسب از آن لازم است تا اطلاعات خود را نسبت به بخش، ترفندها و مواردی که شانس دیده شدن تبلیغ شما را افزایش می دهد، افزایش دهید. در کنار این موضوع کتاب فوق، به بررسی دلایل موفقیت چند مورد منتخب تبلیغ های نمایش داده شده در AdWords، پرداخته است.
3-اصول تبلیغات در فیس بوک (2018)
نویسنده: مایکل ایزاناکا
فیس بوک به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی حال حاضر جهان، بیش از 1.8 میلیارد کاربر ماهانه دارد. این امر باعث خواهد شد تا این مکان نیز بستر فوق العاده جذابی برای تبلیغات باشد. خوشبختانه مدیران شبکه نیز به بخش تبلیغاتی توجه ویژه ای را داشته اند، با این حال این کتاب تنها به بررسی اقدامات و روش های تبلیغاتی نپرداخته و الگویی را معرفی می کند که براساس آن تنها در یک ماه می توانید فروش خود را چند برابر نمایید.
4- هشت اصل تبلیغات در شبکه های اجتماعی (2019)
نویسنده: متئو بارتنیک
همانطور که از نام این کتاب مشخص است، شما با هشت اصلی آشنا خواهید شد که باعث افزایش چشمگیر نتایج اقدامات تبلیغاتی شما در هر یک از شبکه های اجتماعی خواهد شد. درواقع این اصل ها، مواردی هستند که تا به امروز کمتر به آنها پرداخته شده و به همین خاطر با استقبال خوبی همراه بوده است. پس از مطالعه این کتاب، شما با شبکه های اجتماعی و مزیت های هر یک آشنا خواهید شد که بدون شک نام برخی از آنها را حتی نشنیده اید.
5-رازهای تبلیغات در اینستاگرام (2019)
نویسنده: رونالد رابرتس
این کتاب رویکرد بسیار جالبی دارد که در آن عوامل موفقیت، با تحلیل بهترین صفحه های فعال در این شبکه به دست آمده است. درواقع شما می توانید تعداد زیادی از صفحات را مشاهده کنید که توسط نویسنده این کتاب به خوبی تحلیل شده است. با این حال در کنار مزیت ها، معایب و کمبودها نیز مورد توجه قرار گرفته است که برای هر فردی می تواند الهام بخش باشد.
6-تبلیغات آنلاین محلی (2013)
نویسنده: کلودا ویتاسر
جامعه هدف بسیاری از برندها، افراد درون یک محله بوده و آنها ابدا نیازی به فعالیت در سطح جهانی ندارند. تحت این شرایط نوع فعالیت برای آنها کاملا متفاوت خواهد بود. در این راستا نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در تبلیغات محلی، توجه به ویژگی های افراد و خصوصیات منطقه بسیار مهم خواهد بود. این کتاب تلاش کرده است تا راهنمای جامعی برای برندهایی باشد که قصد تبلیغات آنلاین در سطح محلی را دارند.
7-راهنمای تبلیغ در آمازون (2019)
نویسنده: تیموتی سوارد
آمازون در حال حاضر بزرگ ترین فروشگاه آنلاین جهان محسوب می شود. به همین خاطر تبلیغ و عرضه میتواند به صورت همزمان انجام شود. با این حال شما باید تکنیک ها و نکاتی را رعایت نمایید تا شانس موفقیت شما بسیار بالا باشد. این کتاب به خوبی تمامی موارد موردنیاز را بررسی کرده است.
8-راهنمای تولید محتوای ویدئویی (2017)
نویسنده: برایان ماهونی
اگر بخواهیم یک سطح بالاتر از تبلیغات باشیم، بدون شک نیاز است که در زمینه تولید محتوا فعالیت نماییم. در این راستا بسیاری از افراد تصور می کنند که به استودیو و ابزارهای تخصصی و گران قیمت نیاز است که بدون شک امکان چنین امری برای همگان امکان پذیر نخواهد بود. با این حال مهمترین عامل موفقیت، خلاقیت بوده و این کتاب تلاش کرده است تا تمامی نکات تولید محتوای ویدئویی با کیفیت و جذاب در خانه را توضیح دهد. در کنار این مسئله، افرادی مثال زده شده است که بدون امکانات خاص، به خوبی موفق شدهاند تا در زمینه تولید محتوا، فعالیت داشته باشند. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که در حال حاضر، محتواهای ویدئویی در صدر علایق افراد قرار دارد.
9-تاثیر تبلیغات اینترنتی بر حوزه های مختلف کسب و کار (2019)
نویسنده: ترزا سمرادوا
در این کتاب شما با تاثیر هر یک از شبکه های اجتماعی بر روی کسب و کارهای مختلف با آمارهای متنوع، آشنا خواهید شد. این امر کمک می کند که بهترین گزینه را برای حوزه کاری خود انتخاب نمایید. همچنین این کتاب پیش بینی های جالبی در رابطه با آینده هر یک از شبکه ها کرده است که میتواند شما را برای آینده، کاملا آماده نماید.
10- پانزده سوال در رابطه با تبلیغات اینترنتی (2015)
نویسنده: ماسیمو موروزی
به نظر نویسنده این کتاب، تا زمانی که به 15 سوال پاسخ داده نشود، فعالیت افراد در اینترنت با نتیجه لازم همراه نخواهد بود. از جذابیت های دیگر این اثر، دلایلی است که برای اهمیت هر یک از سوالات، آورده می شود.
11-تبلیغات در جهان امروز (2019)
نویسنده: دیوید برایان
اگر بخواهیم تبلیغات عصر حال حاضر با گذشته را مقایسه نماییم، پیچیده تر شدن شاید بتواند عنوان مناسبی باشد. برای مثال شما در زمینه تبلیغات اینترنتی باید به مسائلی نظیر سئو، توجه داشته باشید. به همین خاطر ضروری است تا دانش خود را افزایش دهید که این کتاب تلاش کرده است تا الزامات فعالیت تبلیغاتی در جهان امروز را تشریح و آموزشهای لازم را ارائه دهد.
12-راز غلبه بر رقبا (2011)
نویسنده: آنتونی رینالدز
در این کتاب به خوبی این موضوع بیان می شود که اگر خواهان شکست رقبای خود هستید، لازم است تا از اینترنت برای تبلیغات خود استفاده نمایید. با این حال فعالیت صرفا کافی نبوده و کیفیت کار، معیار اصلی خواهد بود. در این راستا به هر میزان که با خلاقیت بیشتر، موارد نوآورانه تری را داشته باشید، شانس موفقیت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در این راستا انواع روش ها برای این هدف، بیان شده است.
13-راهنمای تبلیغات اینترنتی برای تازه کارها (2019)
نویسنده: چاندلر میلر، دونالد پریس
یکی از مشکلات رایج تازه کارها این است که به علت عدم تجربه و اطلاعات کافی، خود را درگیر اقداماتی می کنند که بهترین گزینه نبوده و این امر باعث می شود که زمان و بودجه زیادی را از دست بدهند. در این راستا نویسندگان این کتاب، به مانند یک راهنما و به صورت گام به گام تمامی اقداماتی که باید انجام دهید را تشریح کرده اند.