طراحی کاتالوگ، بروشور تبلیغاتی و صنعتی
بیایید اطلاعات شما را گرافیکی کنیم
کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی و صنعتی، دو روش بسیار مهم و پرکاربرد در تبلیغات و بازاریابی هستند که به کمک آنها میتوان به بهترین شکل ممکن از محصولات یا خدمات خود برای مشتریان و هدفمندان نشان داد.
کاتالوگ تبلیغاتی یا کاتالوگ محصولات، دستهای از صفحات چاپی است که اطلاعاتی را درباره محصولات یک شرکت یا برند خاص در بر دارد. این کاتالوگها میتوانند در قالب یک کتابچه بسیار ضخیم و جامع یا یک فایل دیجیتالی با حجم کمتری ارائه شوند. در کاتالوگها معمولاً از تصاویر بسیار زیادی استفاده میشود تا محصولات به بهترین شکل ممکن به نمایش درآیند. همچنین، اطلاعاتی مانند ویژگیها، قیمتها و شرایط خرید در کاتالوگ به چشم میخورد.
بروشور تبلیغاتی نیز همانند کاتالوگ، یک فرم چاپی است که معمولاً در اندازههای کوچکتری تهیه میشود. این بروشورها به دلیل اندازه کوچکشان، به راحتی در دسترس مخاطبان قرار میگیرند و میتوانند به شکل توزیع شده در مناطق و محلات مختلف به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار قوی عمل کنند. در بروشورها نیز مانند کاتالوگ، از تصاویر، نمودارها و جداول برای به نمایش درآوردن اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرد.اگر شما ایده ای را در فکر خود میتوانید ببینید ، ما آن را برای شما خلق میکنیم، سیاست این دپارتمان هدفمند ساختن و بوجود آوردن کاراکتر مشخص برای مشتریان در بازار هدفشان است. خدمات این دپارتمان :
- طراحی کاتالوگ صنعتی و تبلیغاتی
- طراحی کاتالوگ ژورنالی و ترکیبی
- طراحی بروشور لتی، پوستر و تراکت
- طراحی کتابچه محصولات Manual Guide
- طراحی جلد کتاب ، صفحه آرایی و مجله
- طراحی دیجیتال کاتالوگ Digital Catalog
طراحی لوگو، آرم، لوگوتایپ و طراحی کاراکتر
ثبت هویت برند شما
طراحی لوگو، آرم، لوگوتایپ و کاراکتر در حوزه طراحی گرافیکی بسیار مهم هستند و به شرکتها و برندها کمک میکنند تا به شناخت بیشتر و جذابیت بیشتری برای مخاطبان خود دست یابند. در زیر به توضیح کوتاهی از هرکدام از این موارد میپردازم:
لوگو: لوگو به عنوان نماد برند، شناخته شدن و به یاد ماندن برند را تسهیل میکند. طراحی لوگو با توجه به محصول یا خدماتی که شرکت ارائه میدهد و هویت بصری برند، صورت میگیرد.
آرم: آرم نیز به عنوان نماد برند مورد استفاده قرار میگیرد، اما در بسیاری از موارد به جای نام برند در لوگو استفاده میشود. آرم میتواند شامل عناصری مانند نام شرکت، شکل هندسی، رنگ و فونت باشد.
لوگوتایپ: لوگوتایپ شامل نام برند با یک فونت خاص است و در بسیاری از موارد به جای لوگو استفاده میشود.
کاراکتر: طراحی کاراکتر میتواند به عنوان بخشی از هویت بصری برند در نظر گرفته شود و به شناخت برند کمک میکند. کاراکترها میتوانند شامل شخصیت های انسانی، حیوانات یا موجودات فضایی باشند و بسته به محصول یا خدماتی که برند ارائه میدهد، انتخاب میشوند.خدمات این دپارتمان :
- طراحی آرم، طراحی لوگو
- طراحی مونوگرام
- طراحی لوگو موشن
- طراحی هویت بصری برند
- طراحی کاراکتر
- طراحی آرم و لوگوتایپ
اوراق و ست اداری
جایگاه بهتری را در کسب و کار مخاطبان خود بسازید
خدمات این دپارتمان :
- طراحی سربرگ
- طراحی کاررت ویزیت
- طراحی پاکت نامه
- طراحی کاور
طراحی گرافیکی و ساخت ماکت بسته بندی
صفر تا صد
بسته بندی یکی از مهمترین عواملی است که در موفقیت یک محصول در بازار تاثیر دارد. طراحی مناسب و جذاب بسته بندی، میتواند به فروش محصول کمک کند و باعث جلب توجه مشتریان و رقبا شود. بسته بندی محصول علاوه بر حفاظت از محصول، باید ظاهری جذاب، حرفهای و متناسب با نوع محصول داشته باشد.
برای ساخت یک بسته بندی، نیاز به طراحی گرافیکی مناسب دارید. در طراحی بسته بندی، باید به عواملی مانند نوع محصول، بازار هدف، ارزش افزوده محصول و رقبا توجه شود. در این راستا، طراحی گرافیکی باید زیبا، جذاب و متناسب با نوع محصول باشد و به مشتریان یک احساس حرفهای بدهد.
بعد از طراحی گرافیکی بسته بندی، باید یک ماکت از طرح نهایی ساخته شود. ماکت، یک نمونه کوچک و نزدیک به بسته بندی نهایی است که به منظور بررسی و ارزیابی ظاهر و عملکرد بسته بندی ساخته میشود. ساخت ماکت باعث میشود که مشتریان و تولیدکنندگان قادر به بررسی و ارزیابی مشکلات محتمل در بسته بندی باشند و از انجام هزینههای اضافی جلوگیری شود. همچنین، ساخت ماکت باعث میشود که محصول نهایی با کیفیت بیشتری تولید شود و مشکلاتی مانند ظاهر نازک و قابل شکستن و یا ابعاد نامناسب برای بسته بندی از قبل برطرف شوند.
گروه هنری رنگ پنجم توانایی انجام طراحی گرافیکی بسته بندی و ماکت خلاقانه را دارد. خدمات این دپارتمان
:
طراحی بیلبورد، تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی خلاقانه
طراحی بیلبورد و تبلیغات محیطی از مواردی هستند که برای جذب نظر مخاطبان و افزایش شناخت برند شما مورد استفاده قرار میگیرند. بیلبوردها به دلیل اینکه در محلهای عمومی و پرتردد نصب میشوند، برای جذب نظر و تبلیغاتی مؤثری برای برند شما هستند.
برای طراحی بیلبورد و تبلیغات محیطی میبایست از تصاویر و گرافیکهایی استفاده کنید که به راحتی قابل فهم و قابل تشخیص باشند. باید به گونهای طراحی شوند که بتوان به سرعت متوجه محتوای تبلیغاتی شما شد.
همچنین باید از رنگهای جذاب و مناسب استفاده کنید تا بیلبورد شما در میان محیط پر رنگ و پرتحرک شهر به چشم بیاید. برای جذب توجه، میتوانید از عناوین قوی و جذاب نیز استفاده کنید.
در طراحی تبلیغات محیطی هم میتوان از روشهای مشابه برای جذب توجه بهره برد. از جمله تبلیغات محیطی میتوان به تبلیغات در ایستگاههای اتوبوس و مترو، تابلوهای نئون و تبلیغات بر روی ساختمانها اشاره کرد.
در کل، برای طراحی تبلیغات محیطی و بیلبورد باید به توجه به جزئیات بسیاری داشته باشید و از طراحی مناسب و کاربردی استفاده کنید.
- طراحی بیلبورد همایش ها , سمینارها و نمایشگاه ها
طراحی اینفوگرافیک
خلق ایده های کسب کار
اینفوگرافیکی یک روش ارتباطی مورد علاقه هستند، بدون توجه به مخاطب یا صنعت
خدمات طراحی اینفوگرافیک به برند شما راهی می دهد تا با ارتباطات بصری که بینندگان را آموزش می دهد و آنها را به تعامل با برند شما
تشویق می کند، تأثیر قوی در بازار هدف خود ایجاد کند.
طراحی اینفوگرافیک، مبتنی بر بازاریابی مبتنی بر داده
طراحی عالی این است که چگونه برند شما در ذهن باقی بماند: مطالعات مغزی نشان داده است که جفت کردن متن با گرافیک افزایش می یابد به افراد کمک می کند اطلاعات را در مدت زمان طولانی تری حفظ کنند.
تیم خلاق گروه هنری رنگ پنجم به شما کمک می کند تا با طراحی اینفوگرافیک های سفارشی و انواع دیگر محتوای بصری، مشتریان بالقوه را به مشتریان جدید تبدیل کنید و تخصص صنعت را ایجاد کنید.
- طراحی تصاویر شخصیت و محصولات
- طراحی فلوچارت
- طراحی نمودارهای آموزشی
- طراحی نقل قول ها
- بینش های آماری و قالب بندی برند
- طراحی جداول زمانی، نمودار و لیستها
طراحی و مدل سازی سه بعدی 3D
مدل سه بعدی، تروکاژ
- 3D-modeling مدل سازی سه بعدی